Altyapı ve Teknik Servis Hizmetleri
Bir yanda değişen dinamikler, artan uygulamalar ve karmaşıklaşan BT altyapısı, diğer yanda ise müşterilerinize ve iş ortaklarınıza hızlı yanıt verme zorunluluğu. Günümüzde iş dünyasında BT sistemlerinin hızı, performansı, ölçeklenebilirliği ve sürekliliği yoğun rekabet ortamında belirleyici unsurlardan birisi olmuştur. Yatay uzman kadrosu ile müşterilerine, ağ altyapısını, rekabet ortamında avantaja dönüştüren destek hizmetlerini paketler halinde sunmaktadır.
Günümüz işletmeleri için bilgisayarlardan kaynaklanan sorunlar hem iş gücü ve verimlilik kaybına hem de ticari zararlara neden olmaktadır. Bu nedenle, sorunların oluşmadan önce tespit edilmesi ve gerekli önlemlerin alınması son derece önem taşımaktadır. Yatay, Teknik Destek Hizmetleri, Masaüstü ve Sunucu Sistemlerini, içinde bulunan yazılımlar veya bilgisayar çevre birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, bilgisayarlara müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsamaktadır.
Teknik Destek Hizmetlerimiz aşağıdaki gibidir.
- Periyodik servis ve bakım anlaşmaları,
- Çağrı üzerine servis hizmetleri,
- Sunucu (Server) kurulum ve yönetim hizmetleri,
- Windows Server 2003/2012 Kurulum ve Yapılandırması,
- Small Business Server 2003/2011 Kurulum ve Yapılandırması,
- Active Directory tasarım hizmetleri,
- Microsoft Exchange Server 2003/2012 Kurulum ve Yapılandırması,
- ISA Server Kurulum ve Yapılandırması,
- Kerio Winroute Firewall Kurulum ve Yapılandırması,
- Kerio Mail Server Kurulum ve Yapılandırması,
- Merkezi Antivirüs ve AntiSpam Sistemleri Kurulumu ve Yapılandırması,
- Web, Email Hosting Sunucusu (Parallels Plesk Panel) Kurulum ve Yapılandırması,
- Ağ (Network) kurulum, kablolama ve yönetim hizmetleri,
- Geniş Format Çizici (Plotter) bakım ve servis hizmetleri,
- Geniş Format Tarayıcı (Scanner) bakım ve servis hizmetleri,
- Website tasarım hizmetleri,
- Web Hosting hizmetleri,
- Email Hosting hizmetleri.